Znanje Forum • wissen-3.de

Znanje Forum • Un djinn peut être hypnotisé

Znanje Forum

Znanje Forum • sl - Slovenščina • wissen-3.de     sl • Slovenščina  Deutsch |  Slovenčina |  Română |  Српски |  Türkçe |  Русский 

Danes je Petek 31. Julij 2026, 00:34

Napiši novo temo Ta tema je zaklenjena - ne morete urejati prispevkov ali dodajati novih.  [ 1 prispevek ] 
Avtor Odgovor
 Naslov prispevka: Un djinn peut être hypnotisé
OdgovorObjavljeno: Torek 5. Maj 2026, 07:43 
Un djinn peut être hypnotisé

Au cours de combats et de guerres contre les humains, un puissant djinn peut se retrouver dans un état de vulnérabilité à l'hypnose. Les humains sont capables de provoquer cet état. Ils peuvent induire un djinn dans un état hypnotique, l'attirant dans un corps humain et lui faisant croire qu'il est humain.

Pourtant, le djinn n'est pas humain ; il demeure un djinn. Et à la fin de cette vie humaine, lorsque le corps humain meurt, le djinn réalise qu'il est toujours vivant. Il découvre avec stupéfaction qu'à la mort du corps humain, il plane au-dessus du cadavre et qu'il est, en réalité, un djinn.

Prijavi ta prispevek
Na vrh

Odgovori s citatom  
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Ta tema je zaklenjena - ne morete urejati prispevkov ali dodajati novih.  [ 1 prispevek ] 

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

Lahko pišete prispevke v temi
Lahko odgovarjate na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:

Kartenlegen
Hilfe bei Liebeskummer

www.miomai.de

Hellsehen

hellseher-kartenleger.de

Berlin Kartenlegen Privat

Berlin |  Hamburg |  Leipzig |  Wuppertal |  Augsburg |  Freiburg |  Leverkusen |  Trier |  Mainz
Hannover |  Stuttgart |  Würzburg |  Essen |  Bochum |  Solingen |  Bonn |  Dortmund |  Frankfurt
Mannheim |  Düsseldorf |  Wiesbaden |  Nürnberg |  Dresden |  Duisburg |  Köln |  Aachen |  Bremen

wissen-3.de |  odtis  |  Stik  |  drugi jeziki |