دانش مەکۆ • wissen-3.de

دانش مەکۆ • Jesaja 12 • Elberfelder Bibel 1871 Unrevidiert

 

دانش مەکۆ

 
دانش مەکۆ • ku - کوردی • wissen-3.de     ku • کوردی  Deutsch |  العربية |  اردو |  עברית |  Türkçe |  Lietuvių 

هەنووکە کات پێنج شەممە 23. ئایار 2024, 19:23 ـە




بابەتی نوێ بنێرە ئەم بابەتە داخراوە، ناتوانیت دەستکاری پەیامەکان و وەڵامەکانی تر بکەیت.  [ 1 پەیام ] 
نووسەر پەیام
 سەردێڕ بنێرە: Jesaja 12 • Elberfelder Bibel 1871 Unrevidiert
پەیامنێردراوە: یەک شەممە 21. ئایار 2023, 19:57 
دەرهێڵ

بەشدارە لە: سێ شەممە 22. ئایار 2018, 00:16
پەیامەکان: 1525
Jesaja 12 • Elberfelder Bibel 1871 Unrevidiert

1. Und an selbigem Tage wirst du sagen: Ich will dich preisen, Jehova; denn du warest zornig über mich, dein Zorn ist abgewendet, und du hast mich getröstet.
2. Siehe, Gott ist mein Heil, ich will vertrauen und mich nicht fürchten; denn Jah, Jehova, ist meine Stärke und mein Gesang, und ist mir geworden zum Heil.
3. Und mit Freuden werdet ihr Wasser schöpfen aus den Quellen des Heils,
4. und werdet sprechen an selbigem Tage: Preiset Jehova, rufet an seinen Namen, machet kund unter den Völkern seine Thaten, verkündigt, daß sein Name erhöhet ist!
5. Singet Jehova, denn Herrliches hat er gethan! Solches werde kund auf der ganzen Erde.
6. Jauchze und jubele, du Bewohnerin Zions, denn groß ist in deiner Mitte der Heilige Israels.


لوتکە
 پڕۆفایل  
 
پەیامەکان لە پێشووەوە پیشان بدە:  ڕیزکردن بە پێی  
بابەتی نوێ بنێرە ئەم بابەتە داخراوە، ناتوانیت دەستکاری پەیامەکان و وەڵامەکانی تر بکەیت.  [ 1 پەیام ] 


ئەوانەی لەسەر هێڵن

ئەو بەکارهێنەرانەی لە مەکۆیەدان: هیچ بەکارهێنەرێکی خۆ تۆمارکردوو نییە. و 3 میوان


ناتوانیت بابەتی نوێ بنێریت لەم مەکۆیە
ناتوانیت وەڵامی بابەتەکان بدەیتەوە لەم مەکۆیە
ناتوانیت دەستکاری پەیامەکانت بکەیت لەم مەکۆیە
ناتوانیت پەیامەکانت بسڕیتەوە لەم مەکۆیە
ناتوانیت هاوپێچ بنێریت لەم مەکۆیە

بگەڕێ بۆ:


 

Kartenlegen
Hilfe bei Liebeskummer


www.miomai.de



 

Hellsehen

hellseher-kartenleger.de



 


Berlin Kartenlegen Privat




Berlin |  Hamburg |  Leipzig |  Wuppertal |  Augsburg |  Freiburg |  Leverkusen |  Trier |  Mainz
Hannover |  Stuttgart |  Würzburg |  Essen |  Bochum |  Solingen |  Bonn |  Dortmund |  Frankfurt
Mannheim |  Düsseldorf |  Wiesbaden |  Nürnberg |  Dresden |  Duisburg |  Köln |  Aachen |  Bremen



 

wissen-3.de |  زدن  |  تماس  |  زبان های دیگر | 



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group