Ezagutza Foroa • wissen-3.de

Ezagutza Foroa • 4. Buch - 95. Psalm • Elberfelder Bibel 1871 Unrevidiert

 

Ezagutza Foroa

 
Ezagutza Foroa • eu - Euskara • wissen-3.de     eu • Euskara  Deutsch |  Euskara |  Français |  Español |  Português |  Italiano 

Eguneko data Osteguna 23. Maiatza 2024, 10:03




Gai berria Gai hau itxita dago, ezin duzu mezurik aldatu edota erantzun berririk bidali.  [ Mezu 1 ] 
Egilea Mezua
 Izenburua: 4. Buch - 95. Psalm • Elberfelder Bibel 1871 Unrevidiert
MezuaBidalia: Asteazkena 17. Maiatza 2023, 13:37 
Deskonetaturik

Izena emanda: Asteartea 22. Maiatza 2018, 00:16
Mezuak: 1525
4. Buch - Der 95. Psalm • Elberfelder Bibel 1871 Unrevidiert

1. Kommt, lasset uns frohlocken Jehova, lasset uns jauchzen dem Fels unserer Rettung!
2. Lasset uns vor sein Angesicht kommen mit Lobsingen, lasset uns mit Psalmen ihm jauchzen!
3. Denn ein großer Gott ist Jehova, und ein großer König über alle Götter;
4. In dessen Hand die verborgenen Tiefen der Erde, und dessen die Schätze der Berge sind;
5. Dessen das Meer ist, und er hat es gemacht, und das Trockne haben gebildet seine Hände.
6. Kommt, lasset uns anbeten und uns niederbeugen, lasset uns knieen vor Jehova, der uns gemacht!
7. Denn er ist unser Gott, und wir das Volk seiner Weide und die Heerde seiner Hand. Heute, wenn ihr seine Stimme höret,
8. Verhärtet nicht euer Herz, wie zu Meriba, wie am Tage von Massa in der Wüste!
9. Da eure Väter mich versuchten, mich prüften, auch sahen sie mein Werk.
10. Vierzig Jahre hatte ich Verdruß an dem Geschlecht, und ich sagte: Ein Volk irrenden Herzens sind sie; und meine Wege haben sie nicht erkannt,
11. So daß ich schwur in meinem Zorn: Wenn sie in meine Ruhe eingehen werden ... !


Gora
 Profila  
 
Aurreko mezuak erakutsi:  Hurrengoagatik antolatu  
Gai berria Gai hau itxita dago, ezin duzu mezurik aldatu edota erantzun berririk bidali.  [ Mezu 1 ] 


Nor dago konektaturik?

Ez dago izen emandako erabiltzailerik Foroan. Erabiltzaile nabigaten foro honetan eta 2 bisitari


Ezin dezakezu gai barririk zabaldu Foro honetan
Ezin dezakezu gairik erantzun Foro honetan
Ezin dezakezu zure mezurik aldatu Foro honetan
Ezin dezakezu zure mezurik ezabatu Foro honetan
Ezin dezakezu fitxategi erantsirik bidali Foro honetara.

Bilatu:


 

Kartenlegen
Hilfe bei Liebeskummer


www.miomai.de



 

Hellsehen

hellseher-kartenleger.de



 


Berlin Kartenlegen Privat




Berlin |  Hamburg |  Leipzig |  Wuppertal |  Augsburg |  Freiburg |  Leverkusen |  Trier |  Mainz
Hannover |  Stuttgart |  Würzburg |  Essen |  Bochum |  Solingen |  Bonn |  Dortmund |  Frankfurt
Mannheim |  Düsseldorf |  Wiesbaden |  Nürnberg |  Dresden |  Duisburg |  Köln |  Aachen |  Bremen



 

wissen-3.de |  aztarna  |  kontaktua  |  beste hizkuntza batzuk | 



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB 3ren euskarazko bertsioa. Itzultzailea, Ibon Idoiaga. Leioako Udal Liburutegia - Librezale